dištančné vzdelávanie/domáca úloha

Analýza domáceho smetného koša (dištančné vzdelávanie)

Žiaci robia analýzu domácej produkcie odpadu. Aktivita sa realizuje v dvoch krokoch - počiatočný stav vs. stav po prijatí opatrení na minimalizáciu odpadu.

Druhá šanca pre oblečenie - participatívno-reportérska aktivita

Žiaci majú za úlohu zistiť možnosti, kam môžu ľudia posunúť nenosené, no stále zachovalé oblečenie. Urobia prieskum a svoje zistenia umiestnia na sociálne siete ako blogové príspevky, či posty na Instagram a Facebook. Pri spracovaní prieskumu postupujú podľa metodiky programu YRE 4 krokov:

  1. prieskum terénu
  2. konzultácie s odborníkmi / hľadanie riešenia
  3. vytvorenie reportáže
  4. šírenie príspevku - web školy, regionálne médiá, sociálne siete

Zníženie produkcie CO2 - dokážeme doma znížiť o polovicu?

Žiaci si spočítajú, akú úsporu v produkcii skleníkových plynov by mohli dosiahnuť za rok ako rodina. Svoju uhlíkovú stopu si môžu spočítať doma alebo na hodine s použitím mobilnej aplikácie CO2 kalkulačka.

Subscribe to RSS - dištančné vzdelávanie/domáca úloha